dimarts, 14 d’octubre del 2008

"El ultimo pegue".......Rodellar, 11/10/2008

Peacho de finde a Labuerda! Divendres arribàvem a Ainsa a les "quinientas" i, finalment, ens coneixiem els dels "blogs"! Ens vam ajuntar una bona colla ( Laura, Oscar, Marian, Raul, Rober, Eli, Bert, Norb, Pep, Laia i la menda), per celebrar els aniversaris de la Laura i en Bert i per escalar al mític RODELLAR!!! Dissabte vam poder escalar, diumenge les inclemències del temps "ens van obligar" a per una parrillada, que a més d'un ha causat estralls...bona companyia, diversió, escalada i molts i molts riures amb una bona pujada de sucre!!!!




Aquest és l'Oscar, el que es queixa de que no poso cap foto seva!!! TOMA RAMONA!!! Escalador excel·lent, tant en escalant com a peu de via, que menja poca carn i té moooolta imaginació....jajaja!!!!





Los "hojomeneados" amb els seus regals d'aniversaris....




Bon rollo! L'Oddie va fer de les seves, convertit en un autèntic "Houdini" la Laia va haver de correr!!!


Siguem realistes: son MOLT bons cuiners, i a sobre escalen molt bé (= ens obren les vies..), què més es pot demanar? L'allioli demoledor, Pep!



Ara ja si, fotos d'escalada....Vam començar amb un quartillu i un cinquillu amb canto però sobat de peus, la Laura deia que no tenia el coco bé...Sort! que si no ens encadena un 6b+!





El cinquè tenia un passillu ( EL passillu de cinquè) que cada un va resoldre a la seva manera....roca disfrutona, entorn ESPECTACULAR, la veritat és que Rodellar compleix expectatives!!! Pels principiants hi ha poca via, però suficient i més si vas amb gent de més grau i pots provar 6b's i 6b en top!




Amb en Norb vam probar un 4art o 5è molt extrany, amb canto i sobat de peus però raro raro....La Laia estava imparable, va obrir un 5è al cantó friki amb un pas a dalt de fe que a mi em va costar Déu i ajut i algun crit que d'altre....afrontar la por i tirar amunt, "no hay más"!!!


Al vespre ens vam trobar amb en Mauri, el Pepe, en Richard, la Carla....que tb eren a Rodellar, vam descobrir el refu que és espectacular i ja estem pensant quan hi anem...uns quants riures, abraçades i projectes de futur ( escalada femenina en marxa, ja sé que això té molts detractors - sobretot masculins- però, ja ho sabeu: "nosotras parimos, nosotras decidimos"!)






En Rober i l'Oscar estaven imparables ( NO HI HA CAP FOTO DE L'OSCAR!!NO POT SER!!!), van obrir 6b's i 6c que vam poder probar de segon (en Raul els va encadenar tots,Ole campeolon!!!), i l'Oscar va fer un pas Zen brutal en el 6c que em va deixar flipant ( jo estava penjant com un xoriço al 6b i em vaig permetre el luxe de veure un mestre en acció...).



En resum: un finde molt i molt guapo, ens ho hem passat de muerte, hem conegut el mític Rodellar i hem escalat molt a gust, la Laura és una autèntica amfitriona, la Laia està sonada - te pujades de sucre brutals...-, l'Oscar té unes idees molt divertides, en Rober i en Pep son els amos de la cuina, en Raul és l'amo del diabolo, la Marian té una paciència de santa, l'Eli continua japiflower, i què dir del paximadelman i el 30añerojapi....tots tremendus!!!!



Moltes gràcies a tots pel finde, hem de tornar a Rodellar!!!!!

11 comentaris:

Lau ha dit...

jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja,,, com em pots provocar una atac de riure tipu "pujada de sucre" només escrivint???!!!!
Aquí a la feina em miren raro....

Molt bo el post!

M'ha encantat que vingueu i, òbviament, hi podeu tornar sempre que volgueu.

Una abraçada enoooorrrrrmeeeeee!!!

PD: Allà a Rodellar vaig veure una paia que portava un casco amb una enganxina del chin chan... la tia cabrona va encadenar un sostre que deuria ser 8b mínim!!! Es van sentir aplaudiments i tot! Te'n recordes? Algú li va fer alguna foto?

nès ha dit...

osti, un altre bon invent, "atac de riure tipus pujada de sucre", BONISSIM!!!!
Lo de la paia del casc del chin chan vaig sentir que algú ho deia quan naltres estavem amb l'Oscar i tu i la Laia estaveu a l'altre cantó, però no la vam veure....osti, li preguntarem al Mauri, que raro que una friki de 8b escali amb casc, no? ja ja ja!

Lau ha dit...

jajajajaja, perdona, és que continuu rient... jajajajajajajajaa

Muak cuca!

K. ha dit...

Que buen resumen, aunque es imperdonable que no me saques en ninguna foto.

Sin duda me odias.

A la tipa del casco de chichan que hace 8b's yo la conozco un poco, ya te la presentaré pero ahora escala menos porque está preparando una compe

Besos :)

nès ha dit...

kampeon, he encontrado una foto tuya, te voy a meter un post solo para ti, aunque en la foto no salgas escalando...me hubiera gustado tener una foto tuya en el paso zen!!! ja ja ja!!
la friki esta del casco ( ya la he bautizado!!) querra conocer a piltrafas de quinto +?

K. ha dit...

Eooo quina foto més dolenta meva que has penjat.

Eks, m'odies molt pero molt.

Semblo el reporter tonto de Barrio Sesamo.

Posa aquesta al menys :

http://farm4.static.flickr.com/3017/2943939661_eb47ae4a1f_o.jpg

nès ha dit...

no, sembles el Chema del Barrio Sesamo!!! ja ja ja!!
tens raó,però no puc obrir la que el linkazo que m'has enviat!!

Núria G. ha dit...

Carai tu! aquest mòn és un mocador!!! Fa tres dies vaig coneixer en Nobert, és amic d'una amiga trepaire, i va i ara miran't el teu blog Ines veig que el coneixeu!!! i en Raúl! que tal nano? Ens coneixem a mitges, vaig estar els mesos de juny i juliol apuntada a climbat amb els mega entrenos del Cristian (llàstima, m'hi hauria d'haver quedat mes temps, però entre els dimarts i dijous al roco i dos dies mes al gimnàs acabava petada i sense ganes de trepar els findes v_v) que em deixaven valdada xD em sembla que a tu tmb et portava!! suposo que algun dia coincidirem tots plegats i més tenint amics en comú! Salut i molta muntanya colla!!!

BusyBee
http://indretsdescalada.wordpress.com/

nès ha dit...

Ei, fiera!!! això dels blogs és una gran familia!!! Haurem d'organitzar una trobada mundial de bloggers catalans/escaladors!!!
Em quedo amb el teu blog que estem organitzant una trobada femenina, ja t'avisaré, wapa!
i a veure si tornes al climbat a fotre uns pegues!
;P

Núria G. ha dit...

ufff no em tentis ines, que ja porto unes setmanes donant-lo voltes... que ara que ve el fred estaria bé tornar a climbat, em vaig quedar amb un bon gust de boca d'allà. M'ho he d'acabar de pensar a veure que faig, però no ho descarto ;)

eppp!!! i per la trobada femenina m'apunto!!!

Que vagi bé el cap de setmana a tothom, a tibar-li fort!

Núria G. ha dit...

mmmmm.... nès és d'Agnès? xDDDD jo pensava que era d'Inès :P aiii... ;)