diumenge, 17 de febrer del 2008

Font Ametllo, 16-02-2008

Ahir vam anar a escalar a la Font de l'Ametllo, tot i que per la primera foto no ho sembli! Havíem quedat a Vilafranca amb l'Eli, que ens va trucar per dir-nos que s'estava comprant calces, i aprofinat l'avinentesa l'Albert va decidir renovar PER FI la seva roba interior...una mica surrealista però molt i molt divertit, dono fe de que aquests dos tenen bon gust, almenys al meu entendre, per escollir la roba interior...

Vam arribar a la paret a les 11, horari japi...vam començar amb un quartillu (burrada) per escalfar motors, vam continuar amb un Vè (yayos) que comparteix reunió amb el mític 6a de nom desconegut que, algun dia, obrirem...La vam provar, el compi es va donar un cop al genoll però res important, això si, el morat serà considerable....


Eli
Albert

Vam canviar de sector per anar a provar un Vè (de nom desconegut) amb un primer pas maco maco...Vaig aconseguir posar la primera xapa gràcies al suport de l'Eli i l'Albert, que em van aguantar el cul..;P


Nès

El meu objectiu d'ahir era tornar a obrir, i estic super contenta perquè ho vaig aconseguir!!! Em vaig sentir molt còmoda i relativament tranquila mentre obria, no vaig tenir la moto en cap moment, cosa significativa, em fiava gairebé al 100% de l'agarre dels meus gats, i es noten els resultats del climbat! Absolutament satisfeta del dia, eufòrica per les sensacions que vaig tenir, i sobretot per la companyia, que em van animar moltíssim i em van fer agafar confiança...Un plaer escalar amb vosaltres!!!!

35 comentaris:

jclaramunt ha dit...

Ei Nès! Moltes felicitats per les vies...al final veu probar el 6a que teniu atravessat?
Ja sap l'Albert que ensenyes els seus calçotets al món mundial?

NorbertUT ha dit...

Nès, felicitats pel canvi mental!!!

I també per recuperar el casc per algo més que deixar-hi els trastos pel terra :-)

NITZ ha dit...

A QUE MOLEN ELS MEUS CALÇOTETS jOSEP ? Me'n vai comprar molts més i de més macos.

Vull que el món mundial vegi els meus calçotets. Jo no tinc res a amagar sóc transparent com l'aigua. BE WATER MY FRIEND.

NITZ ha dit...

K TAL EL CAP DE SETMANA JOSEP ??

LI HAS TIBAT MOLT ? O HA ESTAT CAP DE SETMANA DE RELAX ??


RECORDS I UNA ABRAÇADA QUE FA TEMPS QUE NO COINCIDIM, TIO.

nès ha dit...

Gràcies nois!
La veritat és que estic molt contenta, i també pels fieras dels meus compis, que són uns campeolons....
Josep, ja veus que l'Albert no només sap que ensenyo els seus calçotets sinó que n'està orgullós de que ho faci....
Norbi, jo em poso el casc, ja saps el que el toca a tu, oi? ;P
Compi, moltes gràcies per tot....

NITZ ha dit...

JOLIN.....

JA ESTEU PARLANT EN CLAU EN UN LLOC PUBLIC Y LA RESTA NO S'ENTERA DE RES. AIXÒ NO ES FA NÈS. O S'EXPLICA O NO S'EXPLICA. ARA ENS QUEDEM AMB LES GANES DE SABER QUE LI TOCA FER AL NORB.

SI ES QUE NO SOU TRANSPARENTS COM L'AIGUA.

nès ha dit...

A veure, WATERKING...tu m'escoltes quan parlo? però si t'ho he explicat, si no DE QUE ET VAS POSAR EL CASC EL DISSABTE?????
En Norbi va comentar que haviem de dur casc, i jo vaig comentar que la nit és mala consellera..te'n recordes????
Tranquil que a partir d'ara ho explicaré tot, sobretot EL COLOR DE LES PRENDES ÍNTIMES QUE ENS COMPREM, EH, WATERKING?????
;p

NITZ ha dit...

WENO, VALE DEACUERDO.....

TENS RAO, JA M'HO HAVIES COMENTAT. A VEURE SI ES VERITAT QUE COMPLEIX LA SEVA PART DEL TRACTE. (ARA TÉNS MÉS PRESSIO NORBERT, S'HA COMENTAT EN UN LLOC + O - PUBLIC)

FDO. WATERKING.

jclaramunt ha dit...

Ei Albert!
ja veig que no tens vergonya...jo abans en tenia molta, ara ja paso de tot, coses bones de fer-se gran!
El dissabte vem anar a Cèllecs i ens ho vem passar força bé...posant-nos en llocs fora del nostre avast com sempre, ens agrada patir!
Aveure si anem a tibar!

nès ha dit...

DIA MUNDIAL SENSE VERGONYA!;p
A mi també m'ha passat, JOsep, que a mesura que m'he anat fent gran he perdut la vergonya, tot i que em plantejo si mai n'he tingut....;)

Quan vingui el bon temps tornem a Cellecs, i a la tarda fem una platgeta, no?
I paella al Xiringuito si molt m'apureu!
A veure si quan vingui el bon temps estem en condicions "d'ensumar" el que fas tu, Josep, i de segon, evidentment!!!
KINGWATER: menja cues de pansa, tens una memoria de peix...has vist Nemo? saps qui és la Doris? ai....

NorbertUT ha dit...

Nois, per alusió.

La nit és mala consellera. Sovint és fosca i perdedora, així que la intenció és evitar-la sempre.

Però heu vist que maco un cel clar d'anticicló tacat d'estels quan estàs al cim?? jaja. Vale, vale. Algo a evitar...

nès ha dit...

m'ha agradat això del cel tacat d'estels, si et sembla bé et proposo un vivac per algun cim de catalunya, això si, en ple mes d'agost i a no més d'una hora del refugi més pròxim....
podriem anar a veure una pluja d'estels, no?
ai, que macu....;P
però, mentre hi hagi neu, NO MÉS FOSCOR!!!!! ;p

Marta Quer ha dit...

Mare de dos fills busca escaladors-cangurs per fer alguna sortida pel maresme...

encara que sembli un anunci "brut", no ho és...

Agnès, m'ensenyes a escalar?

nès ha dit...

MAMA QUER!!!
Tia, que me tas contando, que jo t'ensenyi a escalar...però si sóc una piltrafa!
Tenim pendent una sortida a Banyadores les dues, quedaria molt lleig aprofitar que en marc té angines? :P

NITZ ha dit...

Hola de nou,....

Es possible afegir-.me a aquest VIVAC d'AGOST WITHOUT SNOW? o només està reservat per vosaltres dos ?? QUE MAAAAACUUUUUUUUUU.

MARTA téns un marit oi??? Utilitza'l. Marc no m'agafis mania, no ens coneixem gaire pero pel que m'explica la NÈS em caus be. Per cert com et va al TRAVIAN, jo estic creixent MOOOOLT, hem de quedar per explicar-nos trucs. Tu tb téns una dona oi Marc? doncs quan t'utilitzi ella utilitza-la tu després. Es una clase aplastant de LOGISTICA INTEGRAL. "encara que sembli joc brut no ho és....."

Fdo. Il Principito.

NITZ ha dit...

MAMA QUER...


JO T'EXPLICARÉ LA VERITAT LA NÈS ES UNA PILTRAFA QUE FA DE PRIMERA EN V+ AMB UN DIT AL CUL. ES A DIR ESCALA MOOOLT BE.

nès ha dit...

Gràcies AMOR!!!

Marta, no li facis massa cas, és el meu compi de Cordada i no és objectiu! Si veiessis com escala el molt..aviat estarà obrint 6a!!!
Nitz, evidentment que comptem amb tu per vivac...ai...;P

Tema utilització parelles+Travian+altres...estem generant un debat mooolt interessant!!!!
;P

Marta Quer ha dit...

segueixo amb el debat (en marc no mira el blog). Ara està jugant al travian en un servidor Mexicà. No em preguntis per què... però va deixar el servidor on estava abans i ara està en aquest...
En marc ja no té angines o sigui que pot fer-se càrrec dels nens... el què passa és que ell tb vol escalar... haurem de buscar un cap de setmana on els avis estiguin per casa... o dur els nens a la muntanya i que algú els vigili mentre jo recordo com es posaven els peus de gat... eren les sabates per escalar, oi?

Fer ha dit...

Pare de un fill adolescent busca escaladors-cangurs per fer alguna sortida a Montserrat. Diversió asegurat.

Agnès, m'ensenyes a escalar a mí també?

Cristina ha dit...

Yo me ofrezco de canguro

nès ha dit...

Fer, quina alegria!!!!
hombre, como que no necesitas Fer que te enseñe a escalar, aparte QUE MANIA! soy una piltrafa con gatos!!!! ;P
CRIS, no sabes lo que has hecho ofreciendote como canguro..Marta te lo va a agradecer, pero te recuerdo que la niña en cuestión es hija de escaladores, y en la escuela ya les han llamado la atención porque la niña se sube por los muebles...;P

Cristina ha dit...

Me los llevaré a hacer bloque, no os preocupeis, lo pasaremos bien.....

Palan ha dit...

como os lo pasais haciendo de canguros, no? esto va a parecer una japi-guardería, vamos.... los niños más felices del mundo seguro!! a ver q hacéis con ellos... nada de cerves x muy ricas q estén, jewjewjew

Palan ha dit...

nès, veo q has cambiado el enlace de la pitu... has cedido a las presiones... tienes q ser una mujer de principios, q cris dice q se cabrea pero seguro q en el fondo no le importa tanto como aparenta...
y albert, q se cuenta japiman?? q no se le ve el pelo...

Cristina ha dit...

Oye oye Pitufín!!
Que yo no le he dicho nada, eh??? Creo...no?

nès ha dit...

Pitucris no me ha dicho nada, pero me he dado cuenta que no era el mejor apodo que le hemos puesto, mas que nada porque la noche donde salió ese mote yo también estaba...y en las mismas condiciones JA JA JA!!!
Vamos a cambiar lo de guarderia por escuela prematura de escalada, estamos enseñando a las futures generaciones...no?
Japiman también tiene blog, Palan! El envidioso...;P
Lo tengo enlazado, és NITZ, y el muy copión ha puesto mi misma dirección intercalando un NITZ, QUE ORIGINAL....;P

NITZ ha dit...

Ostras hola Palan, que te cuentas.

Japiman es NITZ y ALBERT. Pues bien intentando subir grado como un loco. Pero va despacio esto. Salimos a roca cada fin de. El próximo nos vamos a patear por NURIA. Cristina es una rancia porque no se quiere venir con nosotros. A ver si tu la convences que esto de patear es bueno pal cuerpo. Aunquew no sea una excursion light.

Me estoy modernizando y ya me he hecho un blog.http://jappyjappynitz.blogspot.com/

Lo que soy nuevo en esto y lo he de actualizar. Te pongo en mis blog de interes.

Muchos recuerdos a todos tio i 1 abrazo. A ver cuando os venis pa MONTSERRAT

Cristina ha dit...

Esq no puedo pq me voy a Marruecos

NITZ ha dit...

RAncia más que rancia....

Que te vaya mu bien.

Palan ha dit...

albert, así q tu eres nitz... esto parece una de espías!! con lo de cris no creo q pueda ayudarte, no se si será una rancia pero en una cosa coincido con ella: andar por andar, salvo en ocasiones q lo merecen, y si no hay una roca al otro extremo del camino... vamos, como q no!! jjwejwejwej
en cualquier caso disfrutar a tope del valle de nuria, no he estado pero tengo un compi q vive allí y curra en la estación y siempre me hablas maravillas del sitio...
un abrazote tío

pd. a la rancianès no la ajunto, jaja

NITZ ha dit...

WUENAS PALAN,

AHORA YA CONOCEMOS NUESTROS ALIAS.

Nuria es precioso y esta todo llenito de roca, de hecho vamos a llevarnos los gatos para hacer algo. Creo que a esas alturas (2000 metrillos) necesitaremos poner en práctica el truquillo que nos enseñaste de poner los gatos dentro el plumas. Eso o ir al Decahtlon. jajajajaja). SI TIENES LA OPORTUNIDAD VE A NURIA YO CONOZCO MUCHO LA ZONA POR LAS EXCURSIONES QUE HE HECHO POR ALLI. CUANDO QUIERAS TE LLEVO. Mira ya teneis más sitios que no son Montserrat.

Sabes que? que ella se lo pierde. Es una salida mixta de pateo + BULDER

Recuerdos

NITZ ha dit...

Lo de rancia solo se lo digo para "picarla solo un poquito" con toda la confianza que nos une. Porque me gustaria que pudiera venir.

Cris es una de mis mejores compis de cordada.

1 BSOTE CRIS I NO TE ME ENFADES.

nès ha dit...

Joer, niños, VAYA CHAT!!!!
Estoy con NItz, Palan, Nuria es precioso, aunque no haya roca por enmedio!!!
Eso de rancianès...TE VOY A DAR CUANDO TE VEA!!!Te vamos a llevar a Montserrat, si, pero con unas aproximaciones QUE TE CAGAS!!! jajaja!!!

Cristina ha dit...

Albert....ooooohhhhhh!kamacu!! Pero como me voy a enfadar yo contigo so'petardo??

Palan, como me ha gustado lo de caminar por caminar...y si no hay una roca en el camino pa'que? Como se nota que somos de la misma sangre azúl pitufo)jajaja

RanciaNés....si si, vosotros iros a los sectores con grandes aproximaciones, que Palan y yo nos iremos a La Vinya Nova, que das dos pasos y tienes las vias, y luego nos lo contais tomando las cerves..JUASJUAS

nès ha dit...

PITUFOS RANZIOS AZQUEROZUZ!!!!
pero como pué ser que seais TAN VAGOS??? es que la sangre azul aletarga las pulsaciones?? es que os pesa ese gorro blanco tan horroroso que llevais?
es que Papa Pitufo no os enseño nada cuando ibáis a buscar setas por el campo? es que no habéis aprendido que hay que tener las piernas fuertes para escapar de Gargamel???
Y os lo está diciendo MAFALDA, que siempre salgo estática en los libros!!!!
;P