dijous, 1 de novembre del 2007

Font de l'Ametllo, 1 de novembre de 2007




Per tots Sants els japis decidim sortir a escalar a la Font de l'Ametllo....arribem una mica tard, al nostre horari, però ens hi posem a tope! Comencem a escalfar amb algun quartillo i cinquillu i ja de seguida la Cris ens anima amb els 6ens....Aprofitant que la via yayos(V)
comparteix reunió amb un 6a, la provem...Quina passada! Quina via més guapa! Té un passet al principi de molta col·locació obrint peus fins a arribar a una mà dreta molt bona....Què xulo! Un cop fet el pas la via és anar fent, potser és l'emoció d'haver fet el pas que fa veure més fàcil la resta....


La Pitu obre una via inhumana (Directe del mogens V+) amb un pas de taló que fa esfereir, pas que serà sempre recordat amb la mítica frase " Cris, ahi no te puedes caer...." però acaba la via amb una estil impecable....


Jo ho provo de segona, intento talonar i me'n surto però cal entaforar tot el cos a dins la cova i no hi ha manera d'equilibrar-me....És un pas tècnic molt maco però ja no tinc forces, això si, queda pendent!












2 comentaris:

NorbertUT ha dit...

Ei, Nès, a aquesta via és on vaig fer el meu primer saque, l'any passat!! Vaig notar les plantes amb el cap i no vaig picar a terra, de miracle, al caure del forat aquest que no hi havia manera de posar-se bé.
Felicitats a la Cris!!

Norbert

Cristina ha dit...

Eo Norbert, muchas gracias!!!
La verdad es fué gracias a los ánimos de los compis, no sé si sería capaz de volver a repetirlo!!