dissabte, 8 de desembre del 2007

Font de l'Ametllo, 8-12-2007

Dissabte el Tom i jo vam anar a la Font de l'Ametllo, amb l'esperança de consolidar grau...Juas juas!
La primera aventura va ser trobar el desviament a la dreta, vam girar cua unes quantes vegades....Un cop a les vies vam començar amb dos quartillus per calentar, Burrada i Yayos, aquesta última amb dues xapes i a prendre vent l'una de l'altre....
feia una calor del copon i jo amb samarreta tèrmica!!!
La Yayos comparteix reunió amb un 6è, o sigui que ho vam veure clar...Li vam estar tibant molta estona, l'Albert va aconseguir fer el pas però la menda lerenda no, i això em va desmotivar moltíssim.....a part de petar-nos d'una manera bàrbara...
Després del 6è l'Albert va obrir un 5è ( variant moto) com un campeolon, però jo ja no estava de massa humor o sigui que la vaig fer de segon i sense ganes, quina paciència que va tenir el meu compi de cordada!!! ;P
De totes maneres, estem consolidant grau, un mal dia el té tothom i tot i la meva super perra amb el pas del 6è va ser un dia fantàstic! Gràcies compi!
Queda pendent el punyeter pas.....
Ah, i per posar "la guinda del pastel" fent proves amb la càmara borro totes les fotos del dia, i n'havia fet de molt xules..."lo dicho", un mal dia el té tothom!

1 comentari:

Cristina ha dit...

Animo mujer, que un mal día lo tiene cualquiera, seguro que para la próxima vez la sacas!! Lo importante es disfrutarlo y pasárselo bien!!