dimarts, 25 de desembre del 2007

La Familia Roca celebra el Nadal!

La Family ens hem tornat a reunir per celebrar el tradicional dinar de Nadal, el cagatió, l'amic invisible i el joc de Nadal! Aquest any la meva sister s'ho ha currat molt i ha fet un video de tots i cada un dels membres de la família...ens hem dividit en dos grups, los renos i els pares noels, i hem rigut un munt amb el joc...han guanyat els renos per 5 a 2, però val a dir que han fet trampes.....
La Matriarca! La agüeli més xaxi de tot el maresme septemtrional! Qui té una àvia de 92 anys que es posi un gorro de pare noel?
Les germanes Vilaseca, la meva tieta Antònia i la meva mami!!! Oi que és maca? ho he heredat d'ella! ;P

Los "cuñaos"! El meu super papi ( del qual he heredat el sentit de "l'humort"!) i el tio Pedro, que és un as de les cartes!

Els
meus xermanets, el ranci del meu germanet gran i la loca de la meva germaneta!
Los "cuñaos" segona parte: la Montse i en Jordi, els més folloneros de los "agregaos"....

Els cosinets, la Rosa Maria i l'Esteve

I la descendència...la Iris, en Dídac i la Laia, els nebodets més macos i meravellosos del mundo mundial! ( aqui la super tieta petonera!)