dilluns, 21 de gener del 2008

Ja fa un any!!! 21 de gener de 2008

Ja fa un any de la caiguda!
Si, això que es veu es la radiografia del que porto al peu, i el més curiós de tot és que no pito als controls dels aeroports! No m'extranya, els p...s claus valen una fortuna! ( 50 euros el clau llarg....). Bé, el llarg que apareix transversal ja no el duc, en el seu lloc hi ha un preciós forat que espero s'hagi omplert d'alguna cosa....
Aquesta és la primera foto després de la operacio, quan em van treure el guix, pot posar una mica la pell de gallina però és la realitat d'una lesió, ni més ni menys....

I aquest és l'estat actual d'una de les cicatrius...seqüeles: dec tenir un 30% de la movilitat del peu, s'infla encara un munt i els dies que ha de canviar el temps em fan mal els ferros....El que més m'emprenya és la movilitat perquè quan vaig a muntanya, en pendents relativament pronunciades, no puc recolzar el taló a terra i he de caminar amb la punta...al matí encara vaig coixa fins que la cosa no calenta ( 2 minuts com a molt)....
Potser semblarà de mal gust posar això al blog però és part de la nostra afició, cal tenir en compte que això és seriós i que ens podem fotre mal, i que les conseqüències, sovint, són emprenyadores...He demanat hora a un segon trauma perquè m'envii a algun lloc a veure si encara sóc a temps de recuperar la movilitat, donat que el meu trauma va considerar en el seu moment que no calia, i a dia d'avui això em preocupa.....

1 comentari:

Cristina ha dit...

Ala Nès!! No habia visto este post! Ya ha pasado un año, que fuerte, y que fuerte que eres niña!! Un ejemplo a seguir, si señora! Todo lo que has hecho en un año depués de este accidente...es heavy, eh? Yo no lo hago ni en tres, campeona!

Smuacksss