dilluns, 5 de gener del 2009

Comença una nova aventura....2009

Comença un nou any, una nova aventura.... molts projectes, il·lusions, ganes de compartir.....
Podria fer una llarga reflexió sobre el 2008, les activitats, els cursos, les trobades socials, etcetc....però em quedo amb la gent, familia, amics, coneguts....que tinc la sort que m'acompanyin en el meu camí. Em quedo, també, amb tot allò viscut amb la pitufa, i amb la tranquil·litat de saber que sempre estarà al meu "peu de via".
La reflexió podria ser més llarga/currada, però tinc un sentiment contradictori a dins d'alegria i tristesa, així que tancarem sense més miraments....
Bé, a títol de reflexió per tots els meus amics " no muntanyeros", us penjo un article molt bo que ha sortit al Vertex, amb l'esperança de que aquells que encara em titlleu de "friki" entengueu la motivació i l'energia que suposa fer el que, en la mesura del que podem i MOLT humilment, fem.....
A tots, moltíssimes gràcies per transitar per la meva vida, per tot el que m'heu ensenyat i espero que m'ensenyeu, per tota la comprensió ( sobretot la familia) que em demostreu, per tot el carinyo i preocupació que rebo de vosaltres, i a alguns en concret, per tota la complicitat, aguante, ànims i gran gran carinyo i que em demostreu.....
Gràcies!

2 comentaris:

Xavi ha dit...

Feliç any, plè de muntanyes i molt bona gent!!

Quino ha dit...

Gràcies a tu per tenir aquest cor tant gran

Quim